Επένδυση σε έργα καθοδηγούμενα από την αγορά
Ο σχεδιασμός ενός καινοτόμου προϊόντος μπορεί να εντυπωσιάσει τους πάντες όσον αφορά στη χρηστικότητά του και αξιοποιεί απρόσκοπτα τις κορυφαίες τεχνολογίες σχεδιασμού στον κόσμο. Ταυτόχρονα όμως μπορεί να οδηγήσει σε σπατάλη χρόνου και χρήματος, όταν οι πελάτες σας που θα το αγοράσουν δεν είναι αρκετοί.
Ο προγραμματισμός του κύκλου ζωής των προϊόντων σας είναι κρίσιμος, ήδη στα πρώτα στάδια για την επιτυχία της εταιρείας σας, όπως και το να έχετε μια καλή εικόνα της αγοράς, λαμβάνοντας υπόψιν τη γνώμη και τις ανάγκες των πελατών σας. Οι λύσεις διαχείρισης και προγραμματισμού των έργων 3DEXPERIENCE® Works, οι οποίες περιλαμβάνουν τους ρόλους Project Planner, Social Business Analyst και Social Business Explorer, μπορούν να σας βοηθήσουν να συνδέσετε τον προγραμματισμό προϊόντων, τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ με τη διαδικασία ανάπτυξης προϊόντων.
Εκτός από την ενίσχυση του προγραμματισμού και της επιχειρηματικής ευφυΐας, η πλατφόρμα συμβάλλει και στη συνεργασία σε ολόκληρο το εταιρικό οικοσύστημα, όπου ολόκληρη η ομάδα -είτε είναι εξοικειωμένη με την τεχνολογία είτε όχι- μπορεί να συμμετέχει στη διαδικασία, να μοιράζεται ιδέες και να παρέχει ανατροφοδότηση από μία και μόνο πλατφόρμα
Τώρα μπορείτε να πάρετε αποφάσεις ανάπτυξης προϊόντων με βάση δεδομένα και πληροφορίες της αγοράς, και να διαχειριστείτε τα έργα σας. Ας ρίξουμε μια γρήγορη ματιά σε αυτούς τους ρόλους.
Social Business Analyst
Με τον Social Business Analyst μπορείτε να λαμβάνετε επιχειρηματικές αποφάσεις καθώς συγκεντρώνει της τάσεις της αγοράς και μπορεί να σας προσφέρει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που χρειάζεστε. Μπορείτε να επιλέξετε τις καλύτερες πηγές για την παρακολούθηση των δεδομένων με προσαρμοσμένα γραφήματα και να λάβετε έξυπνες αποφάσεις.
Με τον Social Business Analyst, έχετε πλέον τη δυνατότητα να παρακολουθείτε τις τάσεις του κλάδου για να συγκεντρώνετε ανταγωνιστικές και οικονομικές πληροφορίες. Οι διευθυντές προϊόντων μπορούν να αναλύουν τα δεδομένα της αγοράς για να κατανοούν καλύτερα την άποψη των πελατών για τα προϊόντα τους, και τα τμήματα μάρκετινγκ επωφελούνται από την αποτελεσματική ταξινόμηση της βάσης πελατών, καθώς και την παρακολούθηση των ανταγωνιστικών προϊόντων. Ο ρόλος Social Business Analyst θα σας επιτρέψει να κατανοήσετε καλύτερα τις ευκαιρίες της αγοράς, ώστε να μπορείτε να αναπτύξετε τα κατάλληλα προϊόντα στη σωστή στιγμή.
Social Business Explorer
Καταναλώστε, προβάλετε και αναλύστε το περιεχόμενο ενός πίνακα εργαλείων που δημιουργήθηκε από τον Social Business Analyst. Μπορείτε να αξιοποιήσετε μη δομημένα δεδομένα Ιστού (web) και κοινωνικά δεδομένα για να κατανοήσετε σε πραγματικό χρόνο τις τάσεις και τις ευκαιρίες της αγοράς ώστε να μπορείτε να προσδιορίσετε πώς και πότε θα αναπτύξετε τα προϊόντα σας. Μπορείτε να μάθετε τις προτιμήσεις και τις αντιπάθειες των πελατών για να κάνετε επιλογές ανάπτυξης προϊόντων βασισμένες σε δεδομένα που σας βοηθούν να νικήσετε τον ανταγωνισμό.
Όταν ο πίνακας εργαλείων σας είναι έτοιμος για ανάλυση, μπορείτε να τον μοιραστείτε με τους χρήστες του Social Business Explorer που μπορούν να εμβαθύνουν στα διαγράμματα, να προσθέσουν σχόλια και πολλά άλλα. Μείνετε ενημερωμένοι για τις τάσεις και τα νέα σχετικά με τους πελάτες, τους προμηθευτές, τους συνεργάτες και τους ανταγωνιστές σας. Με τον Social Business Explorer, μπορείτε να αναλύσετε, να αναθεωρήσετε και να ενοποιήσετε δεδομένα που είναι κοινόχρηστα με βασικούς υπεύθυνους λήψης αποφάσεων σε ασφαλείς κοινότητες 3DEXPERIENCE.
Project Planner
Με το Project Planner, μπορείτε να μετατρέψετε τις πληροφορίες μάρκετινγκ σε εφαρμόσιμες εργασίες στο έργο σας σε όλη τη διαδικασία ανάπτυξης του προϊόντος, ώστε να παραδώσετε ένα επιτυχημένο προϊόν στην αγορά.
Το Project Planner βοηθά στην επίβλεψη των έργων και παρέχει την ολοκληρωμένη προβολή τους. Το Project Planner συνδέει δεδομένα σχεδίασης με συγκεκριμένες εργασίες και με τα μέλη της ομάδας στα οποία έχει ανατεθεί η εργασία μέσω ενός κοινού περιβάλλοντος εργασίας που βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης.
Σε αυτό το συνεργατικό περιβάλλον, τα μέλη της ομάδας βλέπουν πάντα την πιο πρόσφατη κατάσταση επειδή έχουν πρόσβαση σε ζωντανά δεδομένα. Μπορούν να βλέπουν, να παρακολουθούν, και να διαχειρίζονται ένα ή περισσότερα έργα εύκολα μέσω του δικού τους ή ενός κοινόχρηστου πίνακα εργαλείων. Αυτό βελτιώνει την παραγωγικότητα επειδή παρέχει άμεση επικοινωνία σε ολόκληρη την ομάδα. Μόλις ολοκληρωθεί μια εργασία, οι σχετικές ομάδες ενημερώνονται και οι επικεφαλής του έργου λαμβάνουν ειδοποιήσεις όταν οι εργασίες καθυστερούν.
Χρησιμοποιώντας το Project Planner σε συνδυασμό με τους άλλους ρόλους διαχείρισης (όπως οι παραπάνω), μπορείτε να αξιοποιήσετε την πλατφόρμα 3DEXPERIENCE για να διαχειριστείτε το portfolio προϊόντων από το στάδιο συλλογής πληροφοριών της αγοράς έως την παράδοση του τελικού προϊόντος.
Το Project Planner διαθέτει επίσης ενσωματωμένες δυνατότητες προβολής CAD που δεν απαιτούν πρόσθετες επεκτάσεις, ώστε τα βασικά ενδιαφερόμενα μέρη να μπορούν εύκολα να συμμετέχουν στη διαδικασία αναθεώρησης σε οποιοδήποτε στάδιο. Κάθε μέλος της ομάδας μπορεί να παρακολουθεί την πρόοδο εν κινήσει, να λαμβάνει ειδοποιήσεις του έργου και να έχει πρόσβαση στο περιεχόμενο του έργου από οποιαδήποτε θέση.
Μάθετε περισσότερα
Η ακρόαση, η κατανόηση, και η προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς είναι κρίσιμα στοιχεία για την επιτυχία. Αξιοποιώντας τις υπηρεσίες των ρόλων Social Business Analyst, Social Business Explorer και Project Planner, τροφοδοτείτε τις επιχειρηματικές σας γνώσεις για να βελτιώσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας ώστε να ικανοποιήσετε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών σας.