ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ SOLUTIONIX REXCAN CS+

solutionix_motorbike_scan

Το 2009, η Taylormade Racing, μια μικρή καλιφορνέζικη εταιρεία συνθετικών υλικών, αποφάσισε να δημιουργήσει μια μοτοσυκλέτα Grand Prix, για να επιδείξει την τεχνογνωσία της στα ανθρακονήματα. Με τη βάση του στη Βρετανία, ο σχεδιαστής John Keogh, σε συνεργασία με τον Paul Taylor, αποφάσισε ότι η πρόσφατα συστηθείσα κατηγορίας 2 μοτοσυκλέτα – με κινητήρα μαζικής παραγωγής Honda, της CBR 600, αλλά με τελείως ελεύθερους κανονισμούς που αφορούν το σασί – θα άνοιγε πλήρως το δρόμο για την πραγματοποίηση των ιδεών τους, από τη στιγμή που δεν θα χρειαζόταν να ανησυχούν καθόλου για τη βελτίωση του κινητήρα.

Ο Keogh αμέσως άρχισε να εργάζεται, σχεδιάζοντας το γενικό περίγραμμα και αγνοώντας σχεδόν όλες τις συμβατικές συνήθειες του σχεδιασμού μοτοσικλετών: το νέο σχέδιο θα περιλάμβανε το ψυγείο κάτω από τη σέλα (αντί να είναι στο μπροστινό μέρος του κινητήρα) και ένα σύστημα απόσβεσης με ψαλίδια (αντί για τηλεσκοπικά πηρούνια).

Η 3D Scan Alliance, μια συμβουλευτική εταιρεία στο Ηνωμένο Βασίλειο, πρότεινε τον καλύτερο εξοπλισμό και διαδικασίες 3D scanning, για τις απαιτήσεις της ομάδας. Συνέστησε ένα 3D scanner λευκού φωτός. Τα scanners λευκού φωτός συσχετίζονται συχνότερα με εφαρμογές τύπου μετρολογίας, εξαιτίας της υπερ-υψηλής ακρίβειας και ανάλυσής τους. Το προτεινόμενο Solutionix Rexcan CS+ επιλέχθηκε για την ταχύτατη blue LED τεχνολογία του. Με την ικανότητα για τη σάρωση της σκούρας επιφάνειας των μερών του αμαξώματος σε μόλις 1.5 ώρα συνολικά, η ακόλουθη επεξεργασία του πλέγματος διήρκεσε 30 λεπτά.

Η πλήρης ψηφιακή αναπαράσταση του αμαξώματος, που είχε αρχίσει να διαμορφώνεται στις ΗΠΑ, θα μπορούσε τώρα να μοιραστεί μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και των άλλων συμβαλλόμενων μερών.